Fiat Fullback Double Cab: izmēģināts!

Pikapi Fiat ir jauns tirgus segments, taču itāļuautoražotājs ir atradis ļoti efektīvu veidu, kā tajā ienākt. Saskaņā ar oficiāloversiju, Fullback ir veidots uz “pārbaudītas tehniskās platformas”, sadarbībāar Mitsubishi, bet faktiski tas nozīmē, ka tas ir tas pats Mitsubishi L200,tikai ar Fiat logo. Tam gan ir nedaudz atšķirīgs radiatora restes dizains unlukturu optika, taču interjers ir identisks kā Mitsubishi, ja neskaita,protams, Fiat logo uz stūres. Galvenais Fiat nolūks – apmierināt savus komerctransportaklientus, kas saviem Fiat modeļu autoparkiem tagad var pievienot arī pikapu arFiat logo. 


Kāds tas ir? 


Fullback, tāpat kā L200, var lepoties ar iespaidīgām bezceļu pārvarēšanasspējām un funkcionalitāti. Tā kravnesība ir 1 tonna un tas var vilkt 3,1 tonnusmagu piekabi. Zem motora pārsega – 2,4 litru dīzeļdzinējs, kam pieejamas divasjaudas variācijas – 150 vai 180 ZS. Šobrīd pieejama sešpakāpju manuālātransmisija, bet drīzumā - arī piecpakāpju automātiskā pārnesumkārba. Tāoficiālais vidējais degvielas patēriņš ir konkurētspējīgs - nepilni 7 litri uz100 km. 


Svarīgākais šī segmenta auto pircējiem gan ir fakts, ka Fullback vardarboties arī bezceļa apstākļos, pārvarot dubļus, sniegu, smiltis un jebkocitu, kas atrodas tā ceļā. Par to nav jautājumu - tas ir šī auto primāraisuzdevums, tāpēc nav brīnums, ka uz šosejas Fullback ar savu tērauda rāmi unlokšņu atsperēm aizmugurējā balstiekārtā kļūst mazliet nemierīgs. Ar piekrautukravas kasti Fullback manāmi nomierinās, taču kopumā tam pietrūkst tāsizsmalcinātības un gaitas komforta, kādu demonstrē atsevišķi konkurenti,piemēram jaunākās paaudzes Nissan Navara, kam ir mazliet atšķirīgs aizmugurējāsbalstiekārtas risinājums.  


Praktiskuma ziņā tas gan neatpaliek – 5,285m garums un 1,815m platumsnozīmē, ka tas ir par 13 cm šaurāks, nekā VW Amarok, taču eiropaleti Fullbackkravas kastē tik un tā var ielikt bez problēmām. Kravas kastes dziļums ir 47,5cm un tajā viscaur ir parocīgi āķi kravas stiprināšanai. 


Galu galā ir vērts atzīmēt, ka Fiat Fullback (un Mitsubishi L200) irmazākais apgriešanās diametrs šajā klasē – nedaudz zem 12m. Tas nebūt navmazsvarīgi, manevrējot šaurās noliktavu telpās vai bezceļa apstākļos. 

Mūsu testētajam auto bija tīri labs aprīkojums, kurā ietverta klimatakontrole, multimēdiju sistēma ar 6,1 collu ekrānu, atpakaļskata kamera un “hroma”aprīkojuma pakotne. Kopējā interjera arhitektūra gan vēl sakņojaskomerctransporta segmentā, tāpēc Fullback atpaliek no Navara, Amarok un jaunāHilux, kas visiem spēkiem cenšas pārvilināt savā pusē arī potenciālos apvidusauto vai lielāka izmēra krosoveru pircējus. 


Vai to ir vērts pirkt? 


Fullback ir ideāls ikvienam, kas strādā celtniecībā, meža vai lauku darbos, kāarī tiem, kam nepieciešams bezceļu darba zirgs. Fakts, ka tas ir gandrīzidentisks ar Mitsubishi L200, turklāt būvēts tajā pašā rūpnīcā, sola arī labuuzticamību ilgtermiņā. Fullback vai L200? Diezgan droši var prognozēt, ka izvēlestarp abiem diviem kritīs uz to, kura pārdevējs varēs piedāvāt labāku darījumu. 


http://www.whatcar.lv/testa-brauciens/6229/fiat-fullback-double-cab-izmeginats
LV / Fiat


Pievienot komentāru

Atstājiet savu komentāru

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив