Jeep Renegade: pirmie iespaidi

Vienīgais īstais džips ir Jeep – tā apgalvos ikviens šāzīmola fans, ar to domājot leģendāros Wrangler, Cherokee un Grand Cherokee.


Tomēr laiki mainās, un pat šis amerikāņu autoražotājs nespēj ignorēt straujiaugošo mazo krosoveru segmentu, laižot klajā Jeep Renegade, kas veidots uz Fiat500L bāzes.


Īstiem “džipistiem” gan par to nevajadzētu satraukties –piedāvāto modifikāciju ranga virsotnē ir Trailhawk ar papildu virsbūvesaizsardzību, lielāku klīrensu un pilnpiedziņu standarta aprīkojumā.


Iespaidīgs bezceļos


1,4 litru tilpuma benzīna motors nodrošina tīri labudinamiku no salīdzinoši zemiem apgriezieniem, spējot to noturēt, apgriezienuskaitam pieaugot. Tomēr 1,6 litru tilpuma dīzeļdzinējam ir vairāk jaudasvēl mazākā apgriezienu diapazonā, tāpēc nenāksies bieži pārslēgties uz zemākiempārnesumiem.


Diemžēl tā jaudas rezerves izsīkst ātrāk, nekā varētu vēlēties.140 ZS 2,0 litru tilpuma dīzeļdzinējs ir krietni elastīgāks, unbraukt ar to ir daudz patīkamāk. Tiesa gan, tas ir arī skaļākais nopieminētajiem motoriem. 

Uz šosejas Renegade demonstrē klases standartiem vidējulīmeni, jo stūres reakcija nav pārāk informatīva, arī virsbūves sasvere asākospagriezienos ir jūtama. Tomēr pilnpiedziņas versijas labāk turas uz ceļa, arīgaitas komforts tām ir labāks, nekā priekšpiedziņas Renegade.


Tā pa īstampilnpiedziņas Renegade atdzīvojas bezceļa apstākļos, kur tas nedara kaunu Jeepzīmolam un šķietami bezrūpīgi īsteno tādus brīnumus, kas šajā klasē nevienamcitam krosoveram nav pa spēkam. Faktiski dažus šķēršļus tas pārvarējaveiksmīgāk nekā smagnējais Grand Cherokee.


Nenoliedzami, Renegade ir stilīgs auto, taču tā virsbūvesīpatnības nenovēršami rada pretvēja troksni lielākā ātrumā uz šosejas. Tas gannav nepanesams, un, tā kā līdz 90 km/h šī problēma nav īpaši aktuāla, līdzar to vairākums pircēju to pat neuzzinās.

 

Ietilpīgs, bet vienkāršs 


Priekšā sēdošajiem par vietas trūkumu nebūs jāsūdzas, vietasstarp blakussēdētājiem ir pietiekami, lai nevajadzētu bakstīties ar elkoņiem.Arī aizmugurē ir gandrīz tikpat daudz vietas diviem pieaugušajiem – vaitrim bērniem. Tiesa, aizmugurē var piestiprināt tikai divus bērnu sēdeklīšus. 


Renegade bagāžas nodalījuma tilpums ir 351 litrs, tātadtas ir par 65 litriem mazāks nekā Škoda Yeti. Tomēr tas ir diezganfunkcionāls, un, nolaižot aizmugures sēdekļus, tā ietilpību iespējams jūtamipalielināt. Interjera kvalitāte daudz neatpaliek no Škoda Yeti vai NissanQashqai. 


Gan uz priekšējā paneļa, gan durvju iekšpusē ir mīksta plastmasasapdare, tiesa gan – acu skatienam mazāk redzamās vietās izmantotimateriāli, kurus drīzāk var saukt par praktiskiem, nevis elegantiem. 


Visiem Renegade ir 5 collu skārienjutīgs ekrāns, kasļauj kontrolēt navigācijas sistēmas, radio un citu auto funkciju iestatījumus.Tas ir pārskatāms un ērti lietojams ar lielām, saprotamām ikonām, kas ļauj ātriatrast nepieciešamo izvēlni. Dārgākajās modifikācijās šā ekrāna izmērs pieauglīdz 6,5 collām. 


Vai to ir vērts pirkt? 


Mazie krosoveri ir populāri tāpēc, ka tie piedāvā apvidusauto izskatu, augstu sēdpozīciju un dažos gadījumos arī spējas braukt bezceļaapstākļos, bet bez augstajām izmaksām, kas parasti saistās ar lieliem apvidusauto. Renegade piemīt visas šīs minētās īpašības, turklāt arī “visīstākā džipa”zīmols.


Pagaidām vēl grūti spriest par šā auto tālākpārdošanasvērtību, salīdzinot ar tādiem konkurentiem kā Škoda Yeti un Nissan Qashqai, kasjau nostabilizējuši savu reputāciju tirgū. Tomēr plašākas izvēles iespējas irļoti vēlama piedeva ikvienam tirgus segmentam – un šim Jeep modelimpievilcības netrūkst, kas nav slikts sākums ikvienam jaunam auto. 


http://www.whatcar.lv/testa-brauciens/5927/jeep-renegade-pirmie-iespaidi
LV / Fiat


Pievienot komentāru

Atstājiet savu komentāru

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив