Izmēģināts: Fiat 500X

Fiat 500X ir šībrīža interesantākais auto itāļu autoražotājamodeļu paletē - kompakts krosovers, kas radīts, iedvesmojoties no ikoniskā Fiat500 mazauto. Veiksmīgi mantotās retro stila iezīmes to atšķir no tādiemkonkurentiem kā Nissan Juke, Peugeot2008, Renault Captur un Opel Mokka. 


Modeļa pamatā ir tā pati platforma, uz kuras būvēts JeepRenegade, tiesa gan Jeep konstrukcija mazliet vairāk piemērota bezceļaapstākļiem. Fiat gadījumā pircēju lielākā daļa, visticamāk, izvēlēsiespriekšpiedziņas versiju, lai gan – tiem, kam tas šķiet nepieciešams - tas irpieejams arī ar pilnpiedziņu. 


Motoru klāstā Latvijas pircējam interesantākie agregāti ir 140ZS 1,4 litru tilpuma benzīna turbomotors un 120 ZS 1,6 litru dīzeļdzinējs, kaspieejami priekšpiedziņas Fiat 500X, kā arī 140 ZS 2,0 litru tilpumadīzeļdzinējs, kas pieejams modifikācijām ar pilnpiedziņu un deviņpakāpjuautomātisko pārnesumkārbu.  


Interjers, praktiskums


Ja tev patīk, kā Fiat 500X izskatās no ārpuses, tev patiksarī interjers. Ja runa ir par dizainu, itāļiem nav ko pārmest – pat arsalīdzinoši vienkāršiem materiāliem salona arhitektūra izskatās eleganti, taču,ja budžets atļauj izvēlēties ādas apdari salonam un citas ekstras, Fiat klientstiek atalgots ar patiešām patīkamu vietu, kur būt, veicot tuvākus vai tālākusbraucienus.


Vadītāja sēdpozīcija ir zemāka, nekā radniecīgajā Renegade, kopratīs novērtēt sportiska braukšanas stila piekritēji. Neraugoties uz to,sēdpozīcija ir pietiekami augsta, lai nodrošinātu labu ceļa pārredzamību undrošības sajūtu, kas ir būtisks faktors lielai daļai krosoveru pircēju.


Labi jutīsies arī aizmugurē sēdošie, pateicoties salīdzinošiplašai salona ietilpībai, tiesa gan, otrajā sēdekļu rindā ērtāk nenoliedzamibūs divatā, nevis trijatā. 350 litru bagāžas nodalījuma ietilpība ir apmēramtāda pati kā vairākiem konkurentiem. Aizmugures sēdekļu atzveltnes var nolocīt,veidojot līdzenu bagāžas nodalījuma grīdu. 


Dinamika, gaitas īpašības


1.6 litru tilpuma dīzeļdzinējs ļauj 0-100 km/h sprintu veiktnedaudz vairāk kā 10 sekundēs, turklāt Fiat apsolītais vidējais patēriņš šimmotoram ir mazāks par 5 litriem uz 100 km.  Salīdzinot ar līdzšinējiem MultiJet dīzeļdzinējiem,tas ir manāmi elastīgāks, par ko jāpateicas arī precīzajai transmisijai. Tiesagan – tas nav no klusākajiem, it īpaši paātrinājumā. Četrcilindru 140 ZSbenzīna turbomotors nav tik ekonomisks, taču mūsuprāt tā ir labākā izvēleprivātpersonām – šī 500X modifikācija ir lētāka, klusāka un nedaudzdinamiskāka.  


Gaitas komforts kopumā ir labs – ne sliktāks, kā Škoda Yeti- taču, salīdzinot modifikācijas ar 17 un 18 collu diskiem, ikviens secinās, kaizmēram ir nozīme.  Ja ikdienas maršrutsved pa slikti asfaltētiem ceļiem, mēs iesakām izvēlēties mazākā izmēra diskus.  Vadāmība ir diezgan precīza - asākospagriezienos 500X turas pārliecinoši, virsbūves sasvere ir niecīga un stabilitāteskontroles sistēma pārāk intensīvi neiejaucas. 


Vai to ir vērts pirkt?


Mūsuprāt Fiat 500 mazauto šajā krosoverā radis krietniveiksmīgāku iemiesojumu nekā iepriekš klajā laistajā 500L MPV.  To augsti novērtēs tie, kam vienlīdz svarīgsir stils, praktiskums un braukšanas prieks.

Protams, neviens nav perfekts unarī Fiat 500X gadījumā atradīsies vieta uzlabojumiem, taču tam nevajadzētu būtšķērslim veikt testa braucienu. Mēs noteikti rekomendējam modifikāciju ar benzīnamotoru un priekšpiedziņu, kas maksā no 18 990 eiro. 


http://www.whatcar.lv/testa-brauciens/6017/izmeginats-fiat-500x
LV / Fiat


Pievienot komentāru

Atstājiet savu komentāru

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив